Menestyvässä verkkokaupassa asiakkaan on löydettävä helposti tiensä ostoputken lävitse kassalle ja uskallettava maksaa tilaus kokemansa perusteella. Asiointikokemuksen on oltava paitsi mutkaton ja mukava myös epävarmuutta vailla. Huolellisesti toteutettu, käyttäjälähtöinen ja tarkoituksenmukaiseksi hiottu design sekä jämpti tekninen toteutus ovat pohja positiiviselle, myyntiin johtavalle käyttäjäkokemukselle eli konversiolle.
Kauppiaan on puolestaan suoriuduttava kaupan ylläpitämisestä, tuotteiden ja tilausten hallinnasta sekä muista kaupan arkiaskareista helposti ja sujuvasti. Pyrimme tuomaan jo käyttämäsi työtavat ja materiaalit verkkokaupan palvelukseen: Pohdimme kanssasi tehokkaimmat keinot, joilla selviydyt kaupan pyörittämisestä näppärimmin, sekä autamme sinua huomioimaan verkkomyyntiin liittyvät monenmoiset kommervenkit.